Måndag

Var i stan idag med mamma och pappa. Var på mediamarkt där jag fick ett USB-minne, 8GB från Kingston. Sen var det Stadium där det inte fanns någe bra, sen över på Intersport där pappa hittade sig en jacka för 299:- och jag hittade ett regnställ för 600:- (jacka och byxor). Sedan till Ica Maxi för att månadshandla, och på vägen hem tystade jag min lilla hunger med en Danio yoghurt & musli :) Den som är på reklamen.
Ikväll har jag duschat och varit med henrik. Har sett på Project Runway och sesångs avslutningen av CSI.





Regnjackan


Djurbilder från idag

Madonna


Madonna försöker få tag i mamma Kitty's svans


Mufasa, biter du i simbas öra?


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0