Onsdag

Idag hade jag bara NP i matte E. Eller bara och bara är det ju inte, tog ju hela förmiddagen. Satt från klockna 08:30 till ungefär 12:10 tror jag. Det känns som jag har en chans att få VG i matte E. Alltså det som styr mest är nog om jag fick nog med poäng total på hela provet, för 7 VG-poäng var inte så svårt att få.
Annars idag har jag gått ut med hundarna och har nu nyss ätit middag.
Blir att fara till henrik ikväll, har inte varit med varanda sedan i lördags. För det har varit så mycket skolarbeten och henirk har behövt tränga inför konserten som var igår.
Ikväll blir det att se på Grey´s Anatomy och fika nå gott fika som vi ska tsm handla.
Nu blir det skönt med lång helg, 5 dagar ledigt :)

tänkte ta en ego bild, men skiter i det :P

Kram

Kommentarer
Postat av: stina

bild på klänningen då??

2011-06-01 @ 22:18:40
URL: http://angelsonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0