Tisdag

Hade körlektion idag 08:15. Gick bra, märker själv när det blir fel vilket är bra. Som tillexempel när jag har kvar foten på gasen när jag ska växla :P
Blev i alla fall hämtad av mamma och syrran i stan. Vi var på buketten och köpte blommor till morfars grav och även till min mammas farmor och farfars grav som är på samma kyrkogård. Bilder nedan. Ikväll övningskörde jag lite hemma med pappa med henrik i baksätet. Sen for vi och handlade. Har även funderat över hur mycket jag ska jobba i sommar. Kommer behöva pengar men vill inte jobba ihjäl mig. Alltså speciellt i Juli då jag måste åka buss från vännäs. Hur fan ska jag orka det jag hade tänkt. Tur att jag inte än har lämnat in hur jag ska jobba. Ska prata med mamma i morgon om vad hon tycker låter bäst.

Före vi rensade upp och planterade nytt


Efter, vi planterade mini-rosen som är i mitten och det två gula framför


På mammas farmor och farfars grav


Vi planterade mini-rosen


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0