Tisdag + bildbomb!! :D

Idag hade jag bara en lektion, avslutning av Matte E kursen. Andreas hade köpt salta pinnar och champis, vi (jag, erica och andreas) spelade matte-memory. Och jag fick VG på nationella provet, YES där satt den! :D Himla glad är jag för det :) Men kände mig inte jätte glad eftersom det inte gick lika bra för erica.
Chillade en stund på skolan med folk innan jag gick hem. Busade med kattungarna, satt vid datorn, åt lunch, satt lite till vid datorn och sen gick jag ut med hundarna. Har även städat toan på över våningen och min hamsters bur.

Här kommer bilder från när kattungarna släpptes ut ur kompsotnätet igår och bilder från idag när jag busade med dem :) Med andra ord, här kommer bildbomben! :D

Bilder från igår














Bilder från idag




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0