Tisdag

Idag har jag typ inte gjort något alls :P Fast gjort viktiga saker vid datorn, har bytt mejladress så då blir det mycket jobb.
Men igår var de andra bullar. Gick till skolan vid tio och chillade lite där, sen hem till min mentor Gunnar för lunch. Icas planka med de i klassen som kunde och två lärare(+gunnar). Gick hem med datorn och sen ner till skolan igen för att åka till Mosjö. Där gjorde vi lydnans monent med hunden Puma, "vem är hunden?", spårade med Puma och valpen och så klart avslutnings fika :) Jordgubbstårta!





Nu ska jag gå över till henrik. Hans ska fixa med pappas datorn(min gamla från skolan) också ska vi se på tv, The Mentalist och Hell's Kitchen båda på TV3 med start kl.20:00.


Kommentarer
Postat av: Maja

Just därför köpte jag den :D du jag och Annika borde se den en kväll i sommar :D

2011-06-14 @ 21:27:03
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0