Utan oss ingen vinst!

Idag har jag än så länge ätit frukost, duschat, ätit lunch och sedan matat kattungarna tsm med mamma. Nu sitter jag vid datron och snart kommer henrik hit. Vi och min familj ska till stan idag, ska bland annat förbi trafikskolan öst på stan för att betala för intensivutbildningen jag ska gå v.26 och v.27. Vi ska även äta middag på Eurasia ikväll :) Så jag ringde och bokade bord tidigara idag.
Ska nu hitta nå kläder att ha på mig :P Sitter just nu i mjukisbyxor och min sov t-shirt. T-shirten är från när pappas jobb hade löneförhandling om det skulle bli löneförhöjningar och då hur mycket. Eftersom VD fick det så ville även arbetarna ta del av det.

Textan passar ju in på många andra jobb också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0