Väntar

Väntar på att henrik ska komma hit, han har grillat med grabbarna ikväll. Men tror att de borde ha käkat och plockat undan snart. Jag ska väl på en liten stund gå ut med hundarna på kvälls promenad. Måste även byta i sängen, men det kommer jag nog göra just innan jag går och lägger mig. Byter då bara på täcket och på kudde, ska ju sova i mamma och pappas sovrum i helgen. De är borta på kattutställning och det är lättast att hundarna får sova där de är vana.
Har fixat lite mys till mig och henrik ikväll. Han kommer med filmen, vi ska se The Hangover och jag har fixat gott att fika.

Igår var jag och handla med mamma och pappa, och då fick jag denna nya Polly påse av mamma. Så den ska jag och henrik även testa ikväll. Får se om den är god :)




Kommentarer
Postat av: Mire

Hej fin blogg du har!

- Var med och tävla om ett valfritt linne hos mig.

Sorry om du inte gillar reklam. ♥



Kram

2011-06-03 @ 19:34:51
URL: http://mires.webblogg.se/
Postat av: Annika

Ha så kul :)

2011-06-03 @ 19:38:28
URL: http://norskeannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0