dålig uppdatering

jag vet, bloggade inget igår. Och nu tvingar jag mig själv att skriva något. Har egentligen massor av bilder att lägga ut men orkar inte gör det nu. Igår mådde jag i alla fall inge bra efter skolan. Somnade och sov en stund, tills mamma kom upp i mitt rum och utbrast med Abbe i famnen "hon ligger och sover". Så jag vaknade och gick ner och tog en pronaxen eftersom alvedon är jävligt äckligt att svälja ner eftersom det smälter på en gång i munnen.
Jag har i alla fall sovmorgon i morgon vilket kommer var super skönt, blir att sova till halv 10 skulle jag tro :) Då hinner jag göra något vettigt innan jag måste gå till skolan.
Nu ska jag se CSI Maimi, vet inte om jag ser hela. Kanske somnar hehe :P


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0