"Det som göms i snö kommer upp i tö"

En sak som jag verkligen stör mig på under den här årstiden och egentligen året om är hundbajs. Folk som inte kan plocka upp efter sin hund när den bajas på gata. Det är så jävla äckligt! Och nu är allt kommer fram måste man verkligen se upp, för det är inte super lätt att se att det ligger hundbajs på gatan som har töat fram. Liksom en ny bajas hög är ju lite lättare att se. Men lika vidrig. Jag fattar liksom inte att de inte stör dom att det ligger massa hundbajs på gatan. Och en annan sak, stora högar från större hundar är så äckligt. Jag själv har mindre hundar så det skiter inte så stor, men jag plockar alltid upp efter dem!! När man köper en stor hund är det faktisk en sak som följer med hunden.

Så fan folk, plocka upp efter era hundar! Så gatorna får vara fräsha och så man inte behöver akta sig för hundbajs när man går.



Det var allt för mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0