Duschat

Jag har duschat och nyss fixat till mig, typ hudlotion och smörjt in ansiktet. Nu väntar jag på han henrik kommer hit, vilket går väldigt fort eftersom han är hos mamma. Och det är bara typ gatan nedan för mig. Man måste som bara gå en liten omväg för det står hus i vägen. Blir att se Navy CIS ikväll på tv3 och fika Valles Vanlijmuffins. Ute letkion i morgon på eftermiddagen så det gäller att ta med sig täckbyxor och bra vantar till skolan. Skulle smsa Erica på morgonen bara för att påminna henne en extra gång om att ta med sig täckbyxorna, hehe. Det påminner mig att jag måste prata med henne om vaccinationerna nästa tisdag. Hoppas jag kommer ihåg det.



Nu tror jag henrik kom hit, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0