Fredag

Har suttit och räknat ut mitt meritpoäng. Och entilgt antagningstestet på Umeå Universitets hemsida så kommer jag in på lärarprogrammet åk 4-6, så jag hoppas verkligen att det blir så. Ska om cirka en timme gå över till henrik. Blir våfflor där till middag, är ju våffeldagen idag. Det är tydligen henrik som har bestämt dagens middag. Sen går jag och henrik ner till affären och köpter saker till pollykakan som vi har tänkt att baka ikväll. Och i kväll ska vi se The Matrix, som jag inte har sett förut.

Lovar att jag lägger in bilder. Kan inte lägga in någon alls nu, har en gullig på Lufsen "Uffe" men min kabel till mobilen är hos henrik. Visst de två tidigare mobiler jag har haft är Sony Ericsson, men vet inte vars de kablarna är.

Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

vad har du för medelvärde el vad d heter m betygen? :) o hur räknar man ut d?

2011-03-25 @ 16:44:28
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0