Gillar gillar

Jag har verkligen fått igång mitt projektarbete nu. Känner mig så glad och positiv till det. Och nu vill jag verkligen få det klart lagom till mässan. Skrev ett mail till WWF i tisdag och skrev vem jag var och att jag skrev ett projektarbete om isbjörnar och att det skulle hållas en mässa på min skola där man kan visa upp sitt PA. Och det jag undrade då om det fanns någon möjlighet om jag skulle kunna få lite material typ som då handlade om att bli isbjörnsfadder eller liknande. Och fick faktist svar idag, skickade jag min adress så skulle jag kunna få lite material. Hon som svarade på mejlet tyckte det var kul att jag hade engagerad mig för isbjörnar. Plus att hon tipsade mig om ett pågående projekt som de hade tillsammans med MSN. Fasiken så kul! Nu känns det riktigt kul med projektarbetet som det gjorde i början! NICE!




Kommentarer
Postat av: Alice

Hoppas ditt projektarbete gick jättebra! Det såg iaf väldigt intressant ut! Puss <3

2011-08-10 @ 23:25:33
URL: http://www.squidoo.com/miniraknare-online
Postat av: Erica

Hej! Jag har precis börjat trean och ska nu planera mitt projektarbete. Jag tkr att isbjörnar verkar som ett väldigt intressant ämne för ett projektarbete och efter lite googlande hittade jag det här inlägget! Jag undrar om du kanske skulle kunna hjälpa mig lite genom att kanske berätta vad ditt arbete gick ut på och vad du gjorde? Jag skulle verkligen vara evigt tacksam, jag har så svårt att komma på en idé! Tack på förhand för svar :) Btw- jag gillar din bloggdesign :)

2011-08-20 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0