Inte mobilbloggning

Som rubriken lyder, inte mobilbloggning just nu. Jag ser på Criminal Minds: Suspect Behavior och har alltså inte helt gått och lagt mig än. Skulle kolla datorn innan jag släckte ner och kryper ner under täcket och se tv. Så tänkte passa på att blogga en sista gång. Hade tänkt läsa i samhällsboken idag eller räkna matte, men det orkade jag inte med. Kollade bara lite i samhällsboken och matteboken ligger fortfarande i väskan. Får väl räkna lite i morgon innan skolan, eller nog bäst att läsa i samhällsboken eftersom jag ska göra upgifterna till kapitlet på lektionen.
Innan skolan i morgon ska jag även gå ut med hundarna, för mamma ska vara i stan klockan 10 så hon hinner inte.

Lägger upp några Egypten bilder! :D Jag, Erica och Nimmita pratade senast idag om resan :P







Ja det får räcka, kommer fler så småning om :)

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0