Lördag

Igår var jag med henrik på kvällen och vi såg Vampire Diaries och sen gick vi och la oss. Upp halv tio idag och fixa massa saker. Sen evla blev det skoter utflykt, kom hem vid två. Då blev det att duscha sen fixning. Och nu sitter jag här, vid henriks dator och bloggar. Ska på en stund fara till stan först förbi och hemma hos mig och lämna mina grejer. Sedan middag i stan på Rhodos med eva-britt som bjuder. Sen blir det fest hos Maja som idag fyller 18år. GRATTIS TILL MAJA! :D Sen blir jag och henrik hämtade hos Maja av min snälla pappa som ställer upp som fyllechaffis, som han säger själv.

Hoppas allihopa får en bra kväll och natt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag hoppas ni hade roligt :D

2011-03-20 @ 12:09:03
URL: http://finamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0