Måndag

Första dagen i skolan efter sportlovet idag. Chill som vanlig, först matte bara räkna på plus det vanliga snacket innan alla har kommit till lektionen på morgonen. Sen mentorstid, fick påminnelse om att det är ute på Freko-lektionen som gäller. Vi ska typ gräva i snö, samla pinnar och mäta temperaturer. Så det är täckbyxor och bra vantar som gäller. Lunch sen, köttsoppa gott bröd men typ inge kött i soppan och absolut ingen klimp. Svenska efter lunch är också chill som vanlig, fick veta nästa arbetsområde vilket är om yrken. Jag ska välja lärare för mellanstadiet och ska interjuva mammas kompis som jobbar som det. Eller jag hoppas att hon ställer upp på det, men det tror jag nog att hon gör. Sist som alltid är roligt, VETERINÄR! :D haha när ingemar inte hör vad vi säger så håller han bakom örat och lutar sig åt vårat håll.

Här kommer en bild på mattias konst i matsalen:


En bild på Lady och Lufsen "Uffe"


Och min lilla pyjamas :P


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0