Måndag

Ja idag har det varit lite tomt med folk från min klass på skolan. Alltså 4 borta från första lektionen men sen kom jens på andra. Så de saknades det tre, det låter inte så mycket men är man en klass på 10 pers så är det en del :P Fick veta svenksa provet idag, fick 37p och 40p var max, jag = glad :) fick ett poäng mer en Mattias, HA! Fast han fick lite bättre på oppositionen på ett valt vetenskapligt arbete. Jag fick MVG med ett litet minus för mina stavfel och Mattias fick MVG. Så det jämnar ut sig. Alltså kan jag hålla MVG i svenska C så kommer mina betyg i svenska se roliga ut. Svenska A: G, svenska B: VG och då kanske svenska C: MVG.

Ikväll ska jag interjuva mammas kompis som är lärare åk 4-6 och det är just det jag skriver om på svenskan just nu och då skulle man interjuva någon som hade det yrke som man hade valt att skriva om. Har just fixat så jag har allt material med mig som jag behöver och letat fram datorväskan.

Jag och Mattias gick förövrigt på Programråd som jag skrev i det tidigare inlägget. Och vi fick pizza, och eftersom det är vegetarisk vecka på skolan. (skriver maträtterna i nästa inlägg) så hade Andreas köpt en vegetarisk pizza också. Det var oliver på den, inte gott. Men jag lyckades hitta av en bit som inte hade några oliver på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0