Mobilblogg från sängen

Jag vet att jag lovade att lägga upp en bild på något jag har målat idag. Jag hittade en del målningar jag hade glömt bort så jag tog kort på dem också så jag kan visa dom framöver. Men tyvärr så tog då batteriet i kameran slut. Och gjorde sen annat och kom på det ikväll. Så det blir en bild på något jag har målat i morgon. Det börjar gå framåt i vad grabbrna har tänkt göra i helgen men de är inte alls säkra. Alltså jag förstår inte hur folk kan klarar av att inte planera saker. Alltså att man inte kan bestäma sig för att göra en sak och sen verkligen göra den också. Impulsiva saker hör inte hit, jag menar mer om tex man vet att det händer något speciellt, då kan det väl inte vara så svårt att bestäma sig för om man ska göra det eller inte. Men aja nog om det nu. Jag tänker mysa med Herr Simba Katt och sen sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Stina

okej, vad bra! Då vet jag! :)

2011-03-17 @ 20:29:15
URL: http://angelsonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0