Mobilbloggning

Jag satt vid datorn en bra stund men nu kände jag att jag måste lägga mig i sängen och börja slappna av. Tar alltid en stund för mig att somna, så det fick bli ett mobiltinlägg. Intervjuen ikväll gick bra, fick svar på mina frågor och kommer börja bearbeta de i morgon på svenskalektionen. Jag och mamma kom hem vid 10, så jag har inte sett nå tv idag, förutom en kortis i morse till frukosten. Känns lite konstigt, det är alltid en timmesprogram som jag brukar se varje kväll, och ofta ser jag två program. Men det är som skönt, fått göra något annat en kväll. Nu är det bäst att sova, har en del saker jag måste göra i morgon efter skolan. GODNATT P.S. simba luktar kattmat, hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0