Onsdag

Har nyss varit ute med hundarna på deras eftermiddags promenad. Fysiken idag var kul, vi fick göra en labboration en och en det brukar vi aldrig göra, variation är bra :) Matte nästa, behövde hjälp på typ varje uppgift men det berode på att jag gjorde VG-uppgifter. Då är det lite krongligare att veta hur jag ska börja, väl räkna ut när jag ska använda formler det går bra. Lunch, regnbågspizza. Faktisk mycket godare än den vanliga pizza som serveras med skinka och ost. Den här var det majs, ärtor, två olika sorters bönor, rödlök, grön och gul paprika och ost. Tror det var allt, kom inte exakt ihåg. På främmande ekosystem så skrev jag och Nimmita om vinterekologi, snötäcket och om småkryp. Han inte riktigt färdigt om småkryp, så det fixar jag hemma.

Ikväll blir det att se SOS International och Grey´s Anatomy. Och fika, vet inte vad. Henrik skulle köpa något och jag sa att han fick överraska mig :)



Ska checka in lite om isbjörnar nu, mitt PA, och sen blir det väl snart middag skulle jag tro. Idag: Korvstroganoff med ris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0