Onsdag

Jag önskar att jag hade tid till att måla. Längtar som tusan tills jag får den där tiden över som man alltid saknar. Då vill jag smälla upp staffliet ta mina färger och penslar och låta fantasin flöda. Och låta själen öppna sig på ett konstnärligt sätt, våga flyga även fast man sitter fast. Jag tycker att det är så himla kul att måla, måste få igång det. Hmm, kanske stiga upp tidigt på någon fredag framöver och släppa lös fantasin med pensel i handen. Aa det får jag se om, än så länge är det riktigt behövligt med sovmorgon.

I morgon blir det Universitetet hela dagen, jag hoppas att det kommer vara givande. Nu, nå bilder jag tog för någon dag sen. Sedan, SOVA!







1. målat
2. Kitty
3. Muffasa

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0