Plugga politik + The Mentalist

Nu ska jag gå ner och sätta mig i soffan, läsa om politik, inte kul, och sedan se The Mentalist som börjar om 20min. Och då blir det att ta en fika också, hör nerifrån att mamma och pappa tydligen köpte kakor när de var och handla :) En anledning varför politiken känns så jobbig är för att vi inte har en så bra lärare i samhällskunskap, eller han har ju schysst och så MEN han lär inte ut på ett bra sett. Elevredovisningar är typ de enda vi har haft, plus en snabbt genomgången power point som vi inte har tillgång till. Min anteckningar efter den är inte snygga kan jag säga, skrev så fort jag kunde. Men kommer inte ihåg något alls.

Lite bilder:

Samhällsboken


Jag och prinsen


Kommentarer
Postat av: linnéa

sv: men tack gullet!! :)

2011-03-01 @ 19:49:36
URL: http://dstandsfordonthate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0