Söndag - mobilblogg

Idag steg jag upp tio i åtta och klädde på mig och åt frukost. Sedan bar det av det Ica Maxi tillsammans med pappa för att månadshandla. Sen for vi även på Coop på ersboda och köpte en glas och sedan Rusta. Hem och äta lunch och sen till stan igen för att fira moster med fika som vanligt. Sen for jag och familjen hem vid halv 6 var hemma typ 6. Middag, bullens korv med bröd. Och ikväll har jag varit med henrik. Och nu ligger jag i sängen tillsammans med Simba. Så i morgon är det skola, jag hoppas inte att det kommer regna det blir bara jobbigt. Bra i alla fall att det är god lunch i morgon, tjockpannkaka. Jag ska bara på en liten stund sova, GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0