Tisdag

Idag har jag, henrik och henriks mamma varit i stan typ hela dagen. For klockan elva och var hemma strax innan fyra. Först for vi och hämtade henriks ny bass på 4 sound. Sen blev det strömpilen där först jag köpte leggings som jag upptäckte var sönder på ett ställe när jag kom hem, men det får jag be mormor fixa orkar inte fara dit och byta för det fanns då inte kvar någon 170 framme. I alla fall, sen Dressman och henrik fick sig en kostym, vit skjorta och en slipsnål som han då ska ha på studenten. Sen fika på ett Café som finns på Strömpilen, vet inte vad det heter, så till lunch idag blev det en Semla :D. Sen blev det Norrlandskliniken där henrik vaccinerade sig inför Kina resan. Rusta, skohustet och jysk där efter och sen hem. På Rusta köpte jag hudlotion, två storpack, och Vanish "Lita på rosa" vilket är det enda som funkar mot katt-spya fläckar. Och på skohustet köpte jag ett par skor som jag troligtvis ska ha på studenten, så nu är det bara en kläning som fattas.

Här kommer tre bilder från dagen:

Dagens Lunch


Läsa tidning på Norrlandkliniken


De nya skorna (inte en superbra bild)


Nu blir det att krypa ner i sängen och sova. Snart smsar väl henrik och säger att han är hemma. Ska stiga upp typ skoltid i morgon för det är massor som behöver göras, typ städa toaletterna *suck*.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0