trött

Jag är trött efter en hel dag på Umeå Universitet. Kollade på lärarprogramet, biologi och geovetenskap och någon högskoleingenjör kunde i alla fall inrikta sig inom medicin teknik. Hihi gick dit för att jag inte hade nå bätte för mig, inte för att jag var intresserad av utbildningen. Och lärare vill ju så jätte gärna ha tjejer som skulle gå eftersom var lite sällsynt på den utbildningen. Alltså jag sa inte så mycket, men det var en tjej till och hon skulle då i alla fall gå något inom IT.
Ska räkna ut mitt jämnförestal nu, sen blir det att se Sveriges Värsta Bilförare. Och sen vet jag inte om jag och henrik ska se Criminal Minds eller inte.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0