Snabb uppdatering

Jobbade idag, fick iväg tre order på dubbelpasset så det känns skönt. Fick ont i huvudet i slutet av sista passet. Så gick iväg till köket på kontoret en stund och satt där, där det är mycket tystare, och gick tillbaka sedan och krigade vidare.
I morgon har jag en föreläsning och sen blir det plugg, ska göra instuderingsfrågor. Och sen kommer henrik hit i morgon, han ska äta middag hos mig och även sova över. Jag måste komma igång med min önskelista till till min födelsedag och julafton. Jag fyller ju år om 25dagar.
Nej ska sova nu, huvudvärken har börjat säppa efter jag tog alvedon när jag kom hem. Bra, för du kommer jag kunna sova.

mitt hår är tjorvigt, för har haft det uppsatt sen jag duschade. Lättast så på jobbet.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0