Fredag

Igår hade jag svårt att sova, jag låg och tänkte på massa saker bland annat hur jag ska jobba i typ februari :P Så försökte sova så länge jag kunde i morse vilket blev till halv tio. Steg upp och gjorde gröt till frukost för jag var så himla hungrig. Tog det allmänt lugnt och sen tog jag en dusch, åt lunch och gick sedan ut med hundarna. Sedan vid halv tre ungefär kom henrik. Jag hade börjat se MY BLOODY VALENTINE från 1981 på voddler så den såg vi klart och sedan drog vi till Coop Forum på ersboda för att handla. Sedna vidare, i regnet (smidigt med bil), till Eurasia. Där vi åt middag, lite finare, för att fira 1 år och 9 månader tsm♥ Ikväll har vi sett på Idol 2011 med mamma och pappa. Ser just nu på Idol Extra på tv11. Ska se den och sen blir det att sova.
I morgon blir det läsa skollagen for the win! hehe, och se Robinson kl.14:05 eftersom jag jobbade igår kväll när det gick på tv.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0