Måndag

Har ju trogna läsare varje dag, så jag tänkte att jag måste ju slänga upp ett inlägg idag också även fast jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Hade kunnat lägga in bilder men har inte lagt in dem på datorn, och orkar inte gå och kolla vars datorkablen är nu. Mamma har varit på vårdcentralen idag och fick reda på att hon har lunginflamation. Så det är tur att jag inte har så mycket varje dag i veckan så jag kan gå ut med hundarna.
Skulle egentligen ha jobbat i morgon, men micke ringde från jobbet ikväll och sa att han ville att jag skulle boka om det till ett kvällspass. Så det fick bli så att jag jobbar torsdag kväll i stället.
Bäst att sova, är rätt trött. Vaknade vid halv fem i morse och hade svårt att somna om för hade så ont i benet. Men aja, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0