Onsdag

Som jag skrev igår så jobbade jag ikväll, missade mitt kära Grey's Anatomy men jag har en gullig pappa som har spelat in det åt mig :) Så får se när jag hinner se det. Missade Bonde söker fru också men det ser jag på tv4Play. Fick iväg två order idag, kändes skönt, för det är de jag har som målsättning för varje pass. Var på rusta idag, alltså snacka om att jag blev julsugen :D De har redan börjat he upp tomtar och sådan på hyllorna! Måste inreda mitt rum bättre vad det gäller ljus, tycker det är så jobbigt när det är så mörkt.
Aja, imorgon är det gruppmöte som gäller 9:00 så blir att ställa klockan på 07:20. Och i morgon ska jag även jobba, blir då eftermiddagspasset mellan 12:45 och 16:45.
Ska sova nu, eller läsa i boken "Det hänger på språket!" sen sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0