Torsdag

Imorgon är det tenta som gäller, och kommer även få veta hur det gick på förra tentan om martin håller vad han lovar och lägger ut det i morgon vill säga.
Min näsa rinner så det kommer inte vara sådär super kul att sitta och skriva i typ 6h, 9-15. Visst jag kommer nog inte sitta hela tiden ut, men ett tag i alla fall. Förbannat. Nej nu ska jag lägga mig och gå igenom en refarat uppgift som ska göra. Komma ihåg stödord tills i morgon, det blir bäst. Jag hoppas innerlit att det blir "rätt" frågor som kommer på tentan. Liksom haft 13 instuderingsfrågor och två av dem kommer på tentan. Mycket tur ligger det ju där om man kan dem perfekt eller just kommer ihåg.
Ne bäst att göra det nu. Och sen sova, blir upp 06:30 i morgon.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0