Westlife = no more life (typ)

Jag läste nyss på vk.se att Westlife ska splittras. Dem har jag lyssnat jag vet inte hur länge. Ja nog ända sedan de liksom kom in i musiktoppen i sverige skulle jag gissa. Men de klassas ju som ett pojkban de har ju blivit lite älde nu liksom. Och det blir ju spännade och se om de nu fyra medlemarna kommer göra en solo karriär eller om de flesta av dem lägger musiken åt sidan, i alla fall på den kända nivån.





Kan ju säga ett det är lite skillnad. Klicka på den nedre bilden för att komma till vk.se's artikel. Nu ska jag snabbt byta sängkläder sen lägga mig och läsa igenom det som är på tentan på fredag. Sen blir det att sova.
Först på planeringen i morgon är tandläkaren 10:50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0