Mobilinlägg - Säljbar+TC den 2 september

Tänkte jag skulle göra ett inlägg så att det kanske slutar snurra lite i mitt huvud och "ljudet" av hög musik hela kvällen lägger sig. Säljbar var kul, inte jätte kul utan kul. Maten var sisådär ska inte klaga, säger bara att det var bra att jag han få i mig tacos innan jag for. Visst missade jag bussen men snälla pappa skjutsade mig. TC var okej, men jag är mer för att dansa. Så jag hade passat bättre på 5ive. Kändes synd att det inte var någon person som jag verkligen var där med. För en del av tiden var jag som själv, lite tråkigt. Det/dem som förgyllde min kväll var Peter och Andreas. Bästa var när vi satt mitt i mot varandra runt runda bordet och ni satt och prata och jag hörde inte om vad. Men jag gissade lite och kunde inte låta bli att skratta med. Måste ju bara avsluta med att säga grattis till alla online säljare som fick pris ikväll. Jag måste ta och sova nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0