Onsdag

Ja idag hade jag en gruppövning som verkligen bara var för att utveckla oss studenter som människor. Eftersom det inte kommer komma på tentan. Men det var ju som tur var intressant. Handlade om kvinnor och män, typ om det är ett efterstävsamt mål att ha lika många kvinnor som män på en arbetsplats. Sedan hade vi ventilationsträff med martin som är kursansvarig. Han är riktig trevlig alltså, det kommer vara intressant när han kommer föreläsa om källkritik.
Jag har i morgon bara en föreläsning, den startar 13:15 till 15:00. Ska kanske träffa några innan och studera. Men är lite tveksam på det. Eftersom jag inte har fått svar på mitt mejl om vars och när de skulle göra det. Så kanske inte kan gör det. Så då får jag helt enkelt sitta själv och studera hemma.
Ska alldeles strax sova. Sitter just nu och chattar med älsklingen på msn, så ska gör det en stund till sen släcka lampan och ta och sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0