Sjuk och första tenta i morgon

Japp som rubriken lyder är jag sjuk. Hade 38,6graders feber i morse, så såklart blev det inge jobb för mig idag. Istället har jag legat i soffa och avdankat filmer som har gått på tv idag, plus att jag har pluggat inför tentamen i morgon. Japp precis som jag skrev har jag min första tentamen i morgon och har inte tänkt missa den. Jag har tänkte stiga upp och ta alvedon och sedan ta den buss som går närmast östra paviljongen. Skriva tentan och sen fara hem. För tentamen är det enda jag har i morgon som tur är.
Jag hoppas verkligen hjärnan kommer funka i morgon. Så det blir en tidig kväll för mig.
Dagens filmer var:
Spy Kids
Flintstones
Slutet av Göta Kanal 2
Sunes Sommar
The Twillight Saga: Eclipse

Godnatt

Kommentarer
Postat av: sandra

Taack! :)

2011-09-19 @ 00:01:00
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0