snabb uppdatering

Ja för mig blev det ingen tenta idag. Kunde jag bara sjuk glömma, bokstavligen talat. Sjuk är vad jag är, mår illa och har feber plus ont i halsen. Blir vårdcentralen i morgon och kolla om jag har halsfluss, tydligen ska man ha haft ont i halsen i tre dagar innan man kan kolla det. Det dumma med det är att mamma och jag har ingen bil i morgon, den har pappa för det är han som kör i morgon (han sammåker). Plus att mamma ska även till stallet i morgon. Så det blir nog för mig att cykla eller gå till vårdcentralen. Super kul - not!
Jobbigaste är att jag missade min första tenta. Men å andra sidan är det tur att den är den tentamen som är den minsta så det kommer inte vara så jobbigt att komma ihåg det till omtentamen.
Snart är det middag, hoppas jag får i mig något. Är hungrig men samtidigt mår jag ju illa så det är inte så lätt att äta så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0