Söndag

Idag har henrik varit här på förmiddagen eftersom han sov över här. Sen idag har jag mest tagit det lungt, bland annat har jag fått på stortvn på byrån och duschat. Ikväll har jag städat åt hamstern med Whitney som vakt när jag städade. Har sett på idol, så det som gäller nu är att börja gå och lägga sig. Fast när jag har jag har lagt mig ska jag se ett avsnitt av Pretty Little Liars :)
Sen sova :P Eftersom det är första dagen på Universitetet i morgon. Lite nervös är jag, fast ändå inte. Har som inte fattat det än, att jag äntligen ska få lära mig det jag vill göra resten av mitt liv (typ i alla fall).



Godnatt

Kommentarer
Postat av: sandra

bor hamstern i den lilla buren eller är d där en typ transport bur eller ngt?

2011-09-04 @ 21:31:20
URL: http://ildapilda.blogg.se/
Postat av: sandra

hahah jag tänkte väl. galet litet o bo där 24 h om dygnet :P

2011-09-04 @ 22:17:39
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0