Tisdag

Jag har idag haft en föreläsning sen hem och pluggat. Sedan drog jag in till centrum för middag med min älskling på tre kronor vid vasaplan. Vi delade på en pizza med bearnie sås, oxfilé och färska tomater. Sen bar det av till jobbet för min del. Alltså jag fattar det inte, jag kännde mig inte alls peppad på att jobba. Men fick ändå iväg två order (vilket är mitt mål per pass btw) och jag känner själv att jag låter hur glad och peppad som helst. Men en sak som är väldigt skönt med jobbet är att jag får som slappna av. Komma bort i "en annan värld" där jag inte vill något annat än att få folk att hoppa över till Bredbandsbolaget, hehe :P
Och det börjar rulla in lite böcker också, känns skönt. Eller liksom de är inte hos mig än men snart så. Börjar 13:15 i morgon och innan det ska jag läsa om "Vetenskapens kön" som gruppövningen i morgon kommer handla om.
Nu ska jga ta och sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: sandra

Hur känns de att plugga då? Har du en bra klass? O hur var nollningen?

2011-09-13 @ 23:34:57
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0