trött

har hänt mycket idag och jag är riktigt slut kommer bli skönt att sova. Trevlig förmiddag med konsert med Jamie Meyer :) Kort eftermiddag så kom hem en stund efter två. Ikväll var jag på insparken, fast for hem vid åtta. Hade fått mer ont i huvudet. Har under dagen haft ont i nacken, och det hjälpte ju inte att stolen jag satt i på eftermiddagen sög.
Så kom hem och såg Idol 2011. Nu ser jag CSI NY och kollar in mitt nya schema. Såg att min första tenta är den 19/9, alltså om två veckor.







Ska nu chatta med henrik sen sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Feffe

Visst har du kommit in på lärarlinjen? =)Vet du om du går i samma klass som en Anna Molin? :D

2011-09-09 @ 08:23:46
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0