Godnatt, mobilblogg

Ligger just nu i sängen, lyssnar på Darin i mobilen och ligger med massa tankar som flyger runt. Känns svårt att somna, så tänkte om jag skriver av mig lite här så blir det nog bättre. Det mesta jag tänker på är att jag saknar mina vänner så oerhört mycket. Brukar förtränga tanken av det för det är helt enkelt för jobbigt att inse. Att i dagsläget så är henrik och familjen dem enda jag träffar regelbundet på min fritid. Och varför ska det alltid vara så att jag känner mig missplacerad i en grupp så länge innan jag hittar en plats där jag trivs och får utrymme. Det var så starten av högstadiet, gymnasiet och nu även universitet. Så jag längtar som tusan tills på fredag när jag får träffa alla mina vänner från vännäs. Saknar dem som bara den, och jag hoppas de gör de samma med mig. Men det får jag nog aldrig veta. Mina vänner är sådana, och jag älskar dem precis som dem är. Måste bara se till att träffa dem oftare. Jag borde sova nu, ska gå med hundarna i morgon och var även väldigt trött idag på eftermiddagen. Hoppas det inte är så mycket upprepningar, för det är svårt att se det i en liten textruta där jag nog högst ser 10 ord åt gången. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Feffe

Lilla Amanda! Jag saknar dig med!! Vi borde verkligen försöka ses, jag menar det är max 3,5 mil mellan oss! Kram! <3

2012-04-05 @ 14:50:44
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0