Kort summering av helgen, mobilblogg

I fredags bar det av till vännäs efter middagen för att fira andreas som fyllde 20 år. Ultrabussen var super sen, så jag fick springa från nygatan på E4 till busstation för att hinna med bussen till vännäs. Hann med två minuter till godo, maskinen i bussen krånglade så betalade inte för resan. Väl framme i vännäs var det väldigt trevligt och allt som allt en lyckad fest. Igår lördag blev det bakis-frunch=havregrynsgröt hos henrik. Sen på eftermiddagen begav vi oss hem till mig. Jag lagad middag och sen blev det att se sista Shrek filmen med familjen. Idag blev det att börja med min första uppgift i engelskakursen. Henrik hjälpte mig lite genom att läsa igenom och fråga mig hur jag skulle kunna formulera om det så det blev bättre. Henrik åkte hem innan middagen. Och ikväll har jag duschat och sedan sett på film. Det är 8h jobb som gäller i morgon, inte alls peppad men det kommer vara skönt när det är över. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0