Kramar till Sara och Jennifer

Min kära vänner Sara och Jennifer beger sig ut på sin Egypten resa den 11 april. Och jag vill bara önska dem en trevlig resa och att komma ihåg att njuta av den. Även om ni ska göra en rapport om fiskar ni ser och vars ni ser dem och varför den fisken finns just där och så vidare. Så njut av denna resa ni kommer göra! Vi gör inte exakt samma resa men att det kommer vara många intryck det är ett som är säkert. Och så vill jag att ni ska ta hand om varandra. Plus att jag kommer längta tills ni kommer hem och jag får träffa er. Ha nu så himla kul på resan! Kram på er båda två! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack :) kram <3

2012-04-10 @ 08:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0