Lördag

Jag har gått och lagt mig, har inte ens orkat startat datorn när jag kom hem idag. Bilderna från igår lägger jag upp i morgon, eftersom de är på digitalkameran. Ikväll blev det att se Melodifestivalen som planerat. Ändå lite skräll att Di Leva inte gick vidare någonstans utan är helt ute ur tävlingen. Men David hade en riktigt bra låt, trodde inte att han skulle sjunga en diskodänga när han klev upp på scen. Efter det såg jag Sherlock tillsammans med pappa, det var en riktigt bra avsnitt. Men tur jag hade Simba bredvid mig, hoppade till några gånger. Nu blir det att sova, är jobb som gäller i morgon endast ett pass vilket känns jätte skönt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0