Måndag

Har varit en lagom lugn dag på universitetet, trevlig lunch med ö-vikarna Elin, Elin och Bea :) Ikväll var jag och pappa och tankade bilen och hämtade ut mitt paket med böcker. Även pappa hade beställt en bok med mig. Självstudier i morgon känns hur skönt och passande som helst. Det blir jag och hundarna i morgon, mamma far nämligen till stallet.
Skulle vilja hitta på något på fredag under dagen. Typ träffa någon och fika på stan, men tyvärr är det ju så att de flesta av mina kompisar är ett år yngre än mig och vilket då går gymnasiet fortfarande. Får se om det går att få ihop något, vet som inte riktigt vem jag ska vända mig till och fråga.
Nope nu blir det sängen för min del,
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Feffe

Gumman, hör med Sara! Hon är ledig hela fredagar =)

Kram

2012-02-16 @ 07:38:35
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0