Onsdag

Hade en tidig morgon idag, men det blev en riktigt bra dag. Kom hem, åt lunch samtidigt som jag kollade lite på tv och förberedde för redovisningen i morgon. Sen blev det promenad med hundarna, längre än vad jag hade planerat för jag gick förbi konsum och köpte hem mera teh. Sen när jag kom hem tog jag en fika och såg Chefen undercover som det var repris på. Jag gjorde middagen ikväll eftersom det var pasta med sås :)
Sen har jag tagit det lungt, blev att lyssna på Rammstein en stund. Och jo badade Simba och bytte sängkläder.
Nu kommer bilder från hundpromenaden och sen blir det sängen som gäller för min del.

Ludde


Abbe





Godnatt

Kommentarer
Postat av: Stina

tack amanda! =)

2012-02-03 @ 17:50:05
URL: http://angelsonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0