Söndag och sömnen nalkas

Jag ska efter jag har skrivit det här inlägget lägga mig och sova. Jag är riktigt trött efter att ha jobbat dubbelpass aka 8h men har allt som allt varit på jobbet i 9½h :P Fick i alla fall iväg en order och det känns bra, men hade velat få iväg minst två.
Sherlock Holmes som jag och henrik såg på bio i fredags var riktigt bra, och det var riktigt gott att köpa de så kallade "snacksen"/chipsen som finns på SFbio. De snacksen var rikigt goda, henrik valde baconsmak.
I går var det Melodifestivalen som stod på tapeten, alltså Sean Banans låt var ju faktisk väldigt bra. Och fasiken vad kul att Dead By April gick vidare, mitt schlagerhjärta trodde inte att det skulle gå som jag ville. Och alltså Thorsten han såg ut som någon jäkla vampyraktig figur som gick barfota och som behövde gå på toa :P
Men nu är det sömn som gäller.



Godnatt

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha tack! bilden var dock sjukt ful, men är nöjd m klippningen!

2012-02-09 @ 17:25:33
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0