Torsdag

Var några dagar sen jag skrev nu, har som inte kännt att jag har haft tid eller haft liksom nå bra att skriva. Visst då har det hänt saker men ändå. I lördags så for mamma och pappa och köpte/hämtade en mopsvalp på 7månader. Så nu är vi stolt ägare av mopsen Sune :) En svart mops, får lägga ut nå bilder sen. Vilket jag inte skrev om i förra inlägget.
Men i alla fall, i veckan har jag haft en del att göra. Haft lektion 10-15 mån och tis och sen igår jobbade jag mellan 12:30 och 21:00. Eftersom jag har självstudier i dag så var det skönt att köra dubblepass i stället för att jobba ons och tors.
Idag har jag tagit det lungt med en lite längre promenad med hundarna tillsammans med mamma. Har läst i en bok som jag ska ha två diskussionsfrågor färdiga tills i morgon.
Och i morgon blir det också att åka till henrik i vännäs. Och far hem på lördag lagom hemma för att se Melodifestivalen, eftersom jag jobbar ett pass på söndag som vanligt.
Nu: läsa boken "Den flerspråkiga människan"
Om en kort stund: Se tv, Sveriges värsta bilförare bland annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0