Bilder från de senaste dagarna

Mamma köpte en till säng till abbe, som blev kattnappad :P


Presenter till Henrik för våran 2 årsdag 28/1 och även för alla hjärtans dag


Åkte buss hem från henrik på lördag


Hade katter fulla sängen :P


Simba tittar fram bakom gardinen


MysLady


Halv tråkigt på jobbet idag med lite samtal. Så det blev att öva att skriva med vänster hand, en av de bättre:


Beställt Rammsteins best of album, som jag fick hem idag :)




Blev semlor ikväll till kvällsfika, jag fixade ihop dem :)


Alldeles strax blir det sängen som gäller, kanske blir det att lyssna på Rammstein innan jag somnar får se :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha nä det har jag inte. Jag har dock stora planer. Jag sover/bor hos en kompis när jag är ledig :)

2012-02-01 @ 13:40:53
URL: http://ildapilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0