Första terminen - check!

Japp så nu var första terminen på lärarutbildningen gjord :D har endast en lite kursavslutning i morgon, måste säga hej då till min grupplärare. Tentan idag gick faktiskt riktigt bra, eller bra i alla fall, G är nog inga problem att få.
Idag har jag för övrigt skottat tre gånger, två på gården och sen ikväll har jag skottat våran parkering. Och snön bara fortsätter falla från himlenm, så det blir mer skottning i morgon.
Har lite lätt värk i handleden, men det är bara överansträgning. Försiktigt i morgon på skottningen kommer det vara lugnt. En sak som är rätt jobbigt är mina vinter skor, de ger inte alls nå stöd till fotleden. Rätt jobbigt när jag skottar och svänger runt med skyffeln för att komma in på gården igen.

Jag har lite att läsa :P + ett nummer till av iFORM


Såg rätt mongo ut på förra bilden, här är en "snyggare" :P


Nej nu är det sängen som gäller, Kitty väntar på mig (hon är lite suddig)


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0