Onsdag

Bloggade inte igår för var för trött. Blev uppe till halv två i måndags eftersom Lady fick kattungar :) Två stycken blev det, egentligen fyra men två var inte livsdugliga, tyvärr. Men det är naturens gång :(
Idag har jag haft fullt på så är lika trött ikväll som igår, nästan. Började 9:00 på universitetet och slutade 12:00 där och sen bar det av till Online för att jobba ett eftermiddagspass. Och har samma tider i morgon.
Pappa frågade faktiskt mig idag om jag orkar att jobba samtidigt som jag pluggar. Jo den här månanden orkar jag och säkert de två kommande också. Men sen får jag se när april närmar sig om jag ska vara ledig en månad för att inte gå in i väggen. För vill i alla fall orka jobba till och med juni månad.
För mina planer är att nog helst kunna vara ledig hela juli och augusti, i alla fall största delen av augusti i sommar.

Konstigt ljus eftersom jag har en skrivbordslampa med ljusrör :P


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0