Onsdag

Har haft lite fullt upp de senaste dagarna. När jag inte har varit på universitetet eller pluggat har jag jobbat. Plus att i fredags var jag ute så kom lite "off track". I morgon är det tenta som gäller, lite nervös, men det är normalt.
Gick 9-12 idag, hade seminarium som nog har räddat mig från att inte klara tentan. Sen blev det hem och äta lunch och sen kom mormor.
Vi for på Ohlssons på mariedal och hittade tyg till gardiner som ska vara i mitt rum(bild nedan). Sedan gick vi på caffét som är under Barnenshus och köpte fem semlor. När vi kom hem så fikade mormor sin semla och jag och hon satt och pratade i kökte. Sen efter hon hade farit så läste jag i boken som är till tentan i morgon. Sen blev det att steka pannkakor=dagens middag. Så middag och sen mer pluggande. Sveriges Mästerkock ikväll semla till kvällsfika.
NU: läsa igenom allt igen.

Tyget som mormor köpte till mig, som hon nu ska sy panellängder av


Pannkakstekning


Godnatt

Önska mig lycka till i
morgon på tentan,
13:00 till 16:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0