Snöigt värre! like it! :D

Är hemma i umeå ikväll. Väl efter att bussen var super sen i vännäs, så var på väg från busshållplatsen när den kom. Men sprang och hann med den. Och sen när jag kom till vasaplan så hann jag precis med 8:an hem, vilken tajming säger jag bara. Ikväll blev det att packa upp, duscha och se Kronjuvelerna. SVT1 visar den i tre delar, den första var idag och sen är det i morgon och på onsdag.
I morgon blir det att skriva klart papret/uppsatsen så kan jag lägga den bakom mig för ett tag. Ska nog gå med hundarna också, ut i snön! :D Jo kanske få upp min anslagstavla och årets almanacka.
Lägger upp några bilder från mobilen som jag har tagit de senaste dagarna :)

Det jag och henrik åt igår till två avsnitt av The Vampire Diaries


Nyårsnaglarna, fast bilden är tagen idag


Var visst inte så många bilder som jag trodde som jag hade tagit med min mobil. Så lägger upp en bild på mig för att avsluta detta inlägg.



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0